חיפוש
Generic filters
Exact matches only
ראשי
עיצוב ותכנון מטבח
חזית נאנו  - נאנו טכנולוגיה בשירות המטבח

חזית נאנו  – נאנו טכנולוגיה בשירות המטבח

מטבח ציפוי נאנו

כל משפחה הייתה רוצה מטבח אלגנטי ומעוצב העשוי מחומרים חכמים וייחודיים במראם ובעמידותם לאורך שנים, קל לתחזוקה ובעל הגנה בקטריאלית.

מטבחים בציפוי נאנו העשויים בשיטת הנאנו טכנולוגיה המודרנית והמשוכללת מספקים בדיוק את הצרכים הללו. הם הופכים את ארונות המטבח עם חזית הנאנו לכאלו שכבשו בשנים האחרונות את עולם עיצוב המטבחים.

מהי חזית נאנו?

נאנו היא שכבת ציפוי חלקה מחומר אנטיבקטריאלי, עמידה מאוד בפני שריטות, בפני נזקי חומרי ניקוי וכתמים אינם נשארים עליה. חזיתות הנאנו מותאמות למטבחים המעוצבים בסגנון מודרני ומשווה להם מראה יוקרתי, חלק ונקי. השימוש בנאנו טכנולוגיה ליצור חזיתות למטבחים מעניק לארונות המטבח חזית הדומה לצבע או ליציקה שיש לה עמידות וחוזק רבים.

לחברת דומיסיל קולקציית לוחות ננו פורמייקה ZERO HPL איכותיות במגוון גוונים יפים ועמוקים, כמו: אפור מעודן, ירוק מושחר, כחול מרוקאי, יין בורדו, שחור אולטרה מט, חאקי רויאל ועוד. לכל הלוחות התאימה דומיסיל קנטים ולוחות לציפוי תואמים.

 

מהי נאנו טכנולוגיה?

טכנולוגית נאנו החדשנית מאפשרת להגיע לרמת דיוק ואחידות ביצור ציפוי ארונות מטבח ומעניקה למשטח מרקם אחיד ונעים למגע. בנאנו־טכנולוגיה מחברים יחד את החלקיקים הקטנים ביותר, בעובי שערה, של כל חומר. כשהחלקיקים הקטנים מתחברים יחד הם יוצרים חומר בעל תכונות ייחודיות, נטול פגמים וכמעט מושלם לגמרי בהשוואה לחומרים שאינם מיוצרים בטכנולוגיה זו.  החומר החדש הינו חזק ועמיד ביותר, בעל יכולת לשמור על הומוגניות ולחזור לאותה הומוגניות אם קיבל שריטות קטנות. ציפוי הנאנו קל לניקוי ואידיאלי לשימוש במטבח ובחדרי אמבטיה.

  

תכונות ציפוי הנאנו

– מראה נקי ללא חיבור הנראה לעין היוצר שלמות עיצובית ואסטטית.

– עמידות גבוהה לדלת בציפוי נאנו בפני חום ולחות.

– קל לניקוי ולתחזוקה לאורך זמן.

 

יתרונות ציפוי הנאנו

עמידות גבוהה במיוחד לשריטות ולפגיעות שונות גם לאחר שנים של שימוש.

צבע מט בעל גוון מדהים ועמוק שאינו מחזיר אור – גימור המט, בעל תחושת המשי, מעניק למטבח מראה חם, נעים והרמוני המשווה לו ולאזור שמסביבו אווירה ביתית ומזמינה.

נראות נהדרת וציפוי חלק עם מגע של משי.

עמידות לחומרי ניקוי חזקים.

קל לניקוי ולתחזוקה – כל מה שצריך כדי לנקות את ציפוי הנאנו זה ניגוב קל במטלית לחה  – והוא יבריק שוב. שכבות הציפוי של הנאנו הופכים את חזית הארון לעמיד מפני כתמי נוזלים מסוגים שונים.

אינו דוהה ואינו משנה גוון גם כשהוא חשוף לשינוי טמפרטורה במטבח בעקבות בישולים או אפיה בחום גבוה, לאחר שימוש רב פעמים כך, שניתן להשתמש בארונות מטבח עם חזיתות נאנו גם ליד חלונות ומקורות אור וחום שונים.

עמיד במיוחד לשריטת ובעל יכולת "תיקון עצמי" במקרה של שריטות קטנות – בזכות החומרים הטבעיים המצויים בנאנו וכוללים בין השאר נייר ושרפים תרמיים, החומר יודע להשלים את עצמו לאחר קבלת שריטות קטנות ולהיראות חדש ומושלם בדיוק כמו בהתחלה וזאת על ידי חימום המקום באמצעות בד לח ומגהץ.עם זאת, יש לציין, כי יכולת ההשלמה של החומר מוגבלת ולא כוללת תיקון עצמי במצב של פגיעות קשות או מכות חזקות.

דוחה אבק, כתמים וטביעות אצבע – תהליך היצור הייחודי של חזית הנאנו הופך את חומר הציפוי להומוגני במיוחד ללא חריצים או נקבים. בשל כך לכלוך מכל סוג שהוא – אם הוא מוצק או נוזלי – לא יוצר כל סימן על הארון.

מאפשר הגנה אנטי-בקטריאליים – בקטריות אינן מצטברות על המשטח בשל שימוש ביוני כסף בתוך חומר הציפוי. היונים מונעים את יכולת החיידקים לייצר מושבות ובכך מפחיתים את כמות החיידקים ב-99%!.

– עמיד לחשמל סטטי

גימור אסתטי ונעים למגע שלא קיים בחומרים אחרים

קנייה משתלמת המצדיקה עצמה לאורך זמן – ארונות בציפוי נאנו אינם הארונות הזולים ביותר הקיימים למטבח. אולם, בזכות נוחות השימוש, קלות הניקוי ועמידות החומר – ההשקעה בקניית ארונות בעלי ציפוי נאנו מחזירה את עצמה במהירות ועובדה היא שארונות אלו הפכו להיות הטרנד הכי חם בעולם המטבחים המודרניים המעוצבים.

מטבח נאנו אפור

בשנים האחרונות מטבח בגוון אפור הפך להיות מאד מקובל בעולם המטבחים המעוצבים. הצבע האפור, שבעבר נתפס כאפרורי ומשעמם, הפך באמצעות טכנולגיית הנאנו לצבע יפיפה עם מרקם חדש ומעניין במבחר גווני אפור.

מטבח נאנו לבן

הצבע הלבן משדר רוגע ושלווה למטבח ולבית כולו. המטבח נראה בזכותו יוקרתי, נקי ומואר.

מטבח נאנו שחור

חזית נאנו לארונות המטבח משווה לו עיצוב מודרני ובעל נוכחות. שלא כמו בארונות מטבח שחורים העשויים מחומרים אחרים, שכל לכלוך או שריטה מיד בולטים עליהם, ציפוי נאנו שחור אינו חשוף לשריטות, לכתמים ולטביעות אצבע וניתן להתקינו ללא כל חשש.

הוראות ניקוי ותחזוקה ראשוניות לחזיתות ננו:חשוב מאוד!

לאחר סיום ההתקנה ובכדי לשמור על איכות וטיב המוצר , חובה לבצע ניקוי ראשוני בכדי להסיר חלקיקי לכלוך, אבק, שבבי דבק, סיבים או כל חומר אחר העלול לחדור לנקבוביות ולפגום בפעולת הננו.
יש למהול אצטון עם מים ביחס של %80 אצטון %20 מים ולנקות עם מטלית חדשה לחה, מייקרופייבר (ללא סיבים) ולנקות את כל הדלתות בצורה אחידה.
לאחר מספר דקות, כאשר הניקוי הראשוני התייבש, יש לעבור שוב על הדלתות עם מטלית מייקרופייבר חדשה, לחה ספוגה במים . ניתן גם להשתמש בחומר ניקוי כחול  לניקוי שמשות על מנת
להבריק ולנטרל את פעולת האצטון. לאחר הניקיון השני יש לייבש הייטב עם מטלית מייקרופייבר חדשה ויבשה.

אין לחזור על הפעולה הנ"ל פרט לניקוי הראשוני!

תחזוקה שוטפת

מומלץ לנקות את חזיתות המטבח מייד לאחר ההכתמה.
כתמי שמן יש לנקות עם סבון כלים (עד %24 חומר פעיל) מהול במים פושרים ומטלית לחה בלבד –
עדיפות למטלית מייקרופייבר ללא סיבים או מגבון לח לתינוקות, ללא אלכוהול.

טיפול בכתמים קשים

יש לנקות כתמים קשים בעדינות באמצעות ספוג פלא רטוב – שימוש בספוג הפלא אינו מיועד
לשימוש קבוע אלא להסרת כתמים קשים בלבד והוא מותר לשימוש רק כאשר הוא רטוב! שימוש
בספוג פלא יבש עלול לפגוע בשכבת הננו ואין להשתמש בו בצורה הזו.

להוראות הניקוי המלאות לחצו כאן

0

לקוחות יקרים, בימים אלו אולם התצוגה ברחוב לח"י 24, בני ברק יהיה פתוח בין השעות 09:30-17:00 וביום שישי עד 13:00. ניתן לבצע הזמנות טלפוניות או בווטסאפ במספר 052-473-2351

חזית נאנו  – נאנו טכנולוגיה בשירות המטבח-69381