חיפוש
Generic filters
Exact matches only
ראשי
מדריכי מידע דומיסיל
סוגי פתרונות לתליית בגדים

סוגי פתרונות לתליית בגדים

מי לא אוהב להתחדש עם בגד חדש? הבעיה שלא תמיד אנחנו יודעים למסור בגדים ישנים ולפנות מקום בארון וכך נוצרת בעיית מקום אחסון לבגדים. מרוב שפע של בגדים יש צורך להיות יצירתיים במציאת פתרונות שונים לתלייתם.

בעיצוב הבית, קולבים, ווים ומתלים משמשים לא רק לתליית בגדים, אלא גם כפריטים דקורטיביים. בתחום ההום סטיילינג קיים מבחר גדול ומגוון של קולבים, ווים ומתלים מעוצבים לקיר.

פתרונות אלו גם חשובים גם כדי שארון הבגדים וחדר השינה יהיו מאורגנים ומסודרים וכדי שנוכל לראות כראוי את כל היצע הבגדים שלנו ולא לבזבז זמן רב על חיפוש הבגדים.

קולבים מעוצבים לבגדים

כדי למקסם את תרומתם האסתטית של הקולבים לחלקי הבית השונים, ניתן לתכנן בפינות שונות בבית מתלים שונים לקיר כגון: קולבים מעוצבים מחומרים שונים, מגוונים במראם ובסגנונם.
אין ספק גם, כי הצבת קולבים בחדרים שונים בבית תורמת לשמירת הסדר בו.

קולבים לתלייה על הקיר או קולבים עומדים בעיצובים דקורטיביים ומקוריים הינם פתרונות מצויינים לתליית בגדים ליום המחר לילדים ולמבוגרים כאחד במקום להניחם על המיטה או על כיסא.
גם בגדים שאנו מעוניינים ללבוש פעם נוספת ניתן להניח על מתלה בגדים עומד או על קולב עד לפעם הבאה שנהיה מעוניינים ללבוש אותם.
כך, משמשים הקולבים לבגדים כפתרון אחסון וכאמצעי לשמירת סדר בבית.
ניתן גם להניח קולב עומד בכניסה לבית, אפילו אם הוא מיועד רק למעילים ולז'קטים בעונת החורף.

טיפ חשוב!

לא להעמיס כמות גדולה של פריטים על קולב אחד!

כשתולים פריטים רבים על אותו קולב, חלק מהבגדים מוסתרים.
שלא לדבר על כך, שהעומס על הקולב מקמט את הבגדים.
כדי לשמור על מצבם התקין של הבגדים וגם לא לפספס בגדים ש"התחבאו" מתחת לבגדים אחרים, חשוב לא להעמיס בגדים על קולב אחד, אלא לפזרם בין הקולבים השונים התלויים על קירות החדרים.

ווי תליה לבגדים

ווי תליה מאפשרים לנו לארגן את הבית בצורה קלה ונוחה ומראם הדקורטיבי מוסיף יופי וחן לעיצוב הבית.
ניתן למצוא ווים לתליית בגדים בחדרי הילדים, בחדרי השינה ואף מתלה קולב לתליית מעילים בכניסה לבית.
כשמעצבים את הבית, חשוב לתכנן מראש כיצד אנו מעוניינים לארגן את הבית והיכן יהיו מקומות האחסון והתלייה ברחבי הבית.
דבר חשוב נוסף הוא, התקנת ווים מעוצבים לתליית בגדים בחדרי הארונות במיוחד במקרים שארון הבגדים סובל מחוסר מקום.
ווים מעוצבים המשתלבים היטב בסגנון עיצוב הבית מוסיפים רבות לאווירה בו.

מתלים לבגדים

כשמעצבים בית צריך לקחת בחשבון שמתלים לבגדים הינם פריט שימושי ועיצובי שהינו חובה בבית.
מתלה לבגדים פותר בקלות וביעילות בעיות של חוסר מקום באחסון בגדים. המתלים לבגדים מסייעים בידנו להבחין בפריטי הלבוש שלנו בקלות ובנוחות ועצם היותם דקורטיביים גם משבח את מראה הבית.
בין המתלים המעוצבים ניתן למצוא: מתלים בעיצוב אלגנטי ממתכת או מעץ, מתלים מברזל עם פיתוחים מסוגננים, מתלים לקיר מחימר צבעוני או מחימר אבן בזלת בצורות גיאומטריות שונות ובמגוון צבעים, מתלים בסגנון כפרי,  מתלים בצורות של חיות לחדרי ילדים ועוד עיצובים רבים.
ניתן אף לעצב בתכנון הבית פתרונות אחסון ניידים לבגדים, כמו למשל מתלה בגדים נייד ונגיש שניתן יהיה למקמו כל פעם במקום אחר בבית לפי הצורך.

טיפים לאחסון כללי של בגדים

ארון מיוחד לתיקים

תיקים תופסים הרבה שטח אחסון וכדי שלא יתפסו שטח בגדים יקר עדיף לייחד להם ארון פתוח נפרד עם מדפים.
על המדפים ניתן לסדר את התיקים כדי להתמוגג מיופים וכדי שיהיה נוח לבחור את סוג התיק לפי אופי וצבע הבגדים שנלבש באותו היום.

ארון מיוחד לאקססוריז (אביזרים נלווים)

פתרון זה מותאם לאנשים שיש להם כמות גדולה של אקססוריז הנלווים לבגדים. בארון זה ניתן לתכנן מדפים ומתלים שיותאמו לאביזרים האישיים של בני הבית.

מגירות מיוחדות לצעיפים, כובעים וגרביים

כדאי להפריד את אחסון הצעיפים, הכובעים והגרביים מאחסון הבגדים. לכן מומלץ לשים אותם במגירות מיוחדות בצורה מסודרת – מגירה לצעיפים, מגירה לכובעי חורף וקיץ, מגירה לגרביים וכדו'.
כך, ניתן יהיה לראות את כל מה שיש בכל מגירה ללא עומס מיותר ובאופן מסודר.

ניצול שטח מתחת למדרגות לתכנון ארון מעילים

מעילים תופסים מקום רב בארון הבגדים ולכן חשוב לייעד להם ארון מיוחד. ארון כזה אפשר לתכנן בכניסה לבית למשל. אם אין שטח מתאים בכניסה לבית או אם ארון זה כבר מלא כדאי לחפש שטחי אחסון יצירתיים בשטח הבית. אחד מהרעיונות הוא לנצל את השטח שמתחת למדרגות, בבית בן כמה קומות, ולבנות ארון מעילים בשטח זה.

0

לקוחות יקרים, בימים אלו אולם התצוגה ברחוב לח"י 24, בני ברק יהיה פתוח בין השעות 09:30-17:00 וביום שישי עד 13:00. ניתן לבצע הזמנות טלפוניות או בווטסאפ במספר 052-473-2351

סוגי פתרונות לתליית בגדים-71245