חיפוש
Generic filters
Exact matches only
الرئيسية
المعلومات المهنية
בחירה נכונה של מגירה למטבח

בחירה נכונה של מגירה למטבח

כיום המטבחים המודרניים מכילים יותר ויותר מגירות ופחות ארונות. אותן מגירות חייבות להיות גם פונקציונאליות, גם חזקות ועמידות, וגם  חייבות להיות אסתטיות  ולהשתלב בעיצוב הכללי. אז איך עושים את זה? פשוט צריך להכיר את הפתרונות הקיימים.

אי אפשר לדמיין מטבח ללא מגירות. מגירות הן פתרון אחסון נוח ואסתטי. מגירות המטבח משמשות בדרך כלל לאחסון סכו”ם, מגבות מטבח, אביזרי מטבח קטנים, כוסות, צלחות סירים מוצרי מזווה ועוד. מגירות המטבח מסודרות בדרך כלל זו מעל זו, והסידור של הפריטים השונים בתוך המגירות הכרחי לסדר והנוחות השימוש במטבח. השימוש במגירות הוא יומיומי והוא משפיע באופן ישיר על נוחות העבודה במטבח. ככל שבמטבח יהיה יותר מגירות כך המטבח ישרת אתכם טוב יותר, ריבוי של מגירות במטבח מאפשרות גישה קלה, מהירה ונוחה לכל שטח האחסון במטבח כך המטבח יגיע אליכם כמעט ללא מאמץ. בחירה נכונה של מגירות תלווה אתכם שנים רבות. אז איזה פתרונות קיימים? ועל מה חשוב לשים דגש כל הפרטים לפניכם:

החומרים מהם עשויה המגירה: גם המגירות עצמן וגם מסילות המגירה וכל חלקי הפירזול צריכים להיות מחומרים איכותיים העמידים לאורך זמן. מגירות המטבח בנויות משלושה חומרים עיקריים: מתכת, בדפנות המגירות ולעיתים גם בגב המגירה. זכוכית, בדפנות המגירות. לוח עץ, בתחתית המגירה. חומר המגירות הוא חשוב, אך המסילות שעליהן הן יושבות חשובות לא פחות. מסילות המגירה עשויות מחומרים איכותיים, המאפשרות תנועתיות חלקה ושקטה לאורך כל חיי המגירה. גם בשאר חלקי הפרזול חשוב לבחור בחלקים מתקדמים הנשענים על טכנולוגיות חדשניות, אשר מוצעים על ידי יצרניות אמינות ומוכרות בתחום.

תנועתיות ויציבות: אנו פותחים את המגירות במהלך היום אינספור פעמים, ולכן על כל מגירה למטבח לעמוד בעומסים כבדים מאד. יכולת התנועה של מגירה לצד היציבות שלה הן אלה שקובעות את איכות השימוש במגירה. התנועתיות הקלה, היציבות החזקה והעמידות הגבוהה זה מה שהופך את המגירה לבעלת כוח עמידה גבוהה במיוחד.

גודל מומלץ: ההמלצה להימנע ממגירות קטנות אשר יגבילו אתכם בשטח אחסון. רוחב המגירות נבחר עפ”י הפונקצונאליות שלהן במטבח ובהתאם לעיצוב. מגירות רחבות, הן מגירות שמאוד קל לאחסן בהן דברים, והשליפה המלאה שלהן, מאפשרת גישה קלה לכל התכולה באופן שלא גורם לכל מיני מוצרים להישכח מאחור. מומלץ לתכנן מגירות ברוחב שלא יעלה על 1100 מ”מ.

נשיאת משקל: המגירות החדשות נושאות משקלים של 40 ק”ג ויותר. יתרון זה מאפשר להכניס את כל מוצרי המטבח שלא ניתן היה לאחסן בעבר למגירה. ליכולת העמסת המגירה ישנה משמעות מבחינת עלות, לכן מראש יש לתכנן נכון ויעיל כך שניתן יהיה לדעת מראש מה והיכן  יהיה מקומו של כל פרט ודבר במטבח החדש שלכם.

טריקה שקטה: הדבר אולי נשמע חסר חשיבות או מותרות, אך כאשר מתרגלים אליו מבינים את חשיבותו. מלבד העובדה שרעש טריקת דלתות ומגירות יכול להיות בלתי נסבל, למנגנון הטריקה השקטה יש תפקיד חשוב בשמירה על המגירה מפני זעזועים וחבלות, וכן בהגנה על האצבעות כאשר המגירה הכבדה נסגרת ללא כוונה.רצוי לבחור במנגנון טריקה שקטה מובנה ולא מנגנון חיצוני מהדור הישן, המולבש על המגירה.

 

מגירות למטבח

סידור פנימי: בחירה במגירות גדולות עלולה ליצור אי סדר ובלגן. מומלץ לשלב אביזרי חלוקה פנימיים בתוך המגירה, המקנים סדר ויעילות ומונעים “כאוס”. ארגון חכם ויעיל של הכלים בתוך המגירה, יאריך את חייה וימנע תקיעה וקלקול של המגירה. החלוקה הטובה ביותר היא המודולרית, כך שניתן להיות גמישים ולחבר מספר פריטים שונים בסידור המגירה וליהנות מניצול מיטבי של השטח תוך כדי התאמה נכונה לרוחב, עומק וגובה המגירה אותה אתם מסדרים.

התאמה אישית: כשאנחנו קונים מטבח חדש, אנחנו רוצים לראות מבחר של מוצרים שיתאימו לעיצוב הבית ולטעם האישי שלנו. כך גם לגבי הבחירה במגירות למטבח. כיום ניתן למצוא דגמי מגירות שונים המגיעים במגוון רחב של מידות וסוגים. המגירות צבועות במגוון צבעים איכותיים, חומרים וטקסטורות שונות.  כך נוכל להתאים אותן בדיוק למטבח ולצרכים שלנו.

אחריות: נכון שהעיצוב, החומרים והפונקציונאליות הם דברים חשובים, אך מטבח אנחנו לא מחליפים כל יום וגם לא כל מספר שנים לכן חשוב שהמוצרים שאנו קונים עומדים בתקנים מחמירים, שנבחר במגירות שניתנת עליהן אחריות, לכן מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע אמין ומנוסה בתחום.

0

לקוחות יקרים, בימים אלו אולם התצוגה ברחוב לח”י 24, בני ברק יהיה פתוח בין השעות 09:30-17:00 וביום שישי עד 13:00. ניתן לבצע הזמנות טלפוניות או בווטסאפ במספר 052-473-2351

בחירה נכונה של מגירה למטבח-55594