חיפוש
Generic filters
Exact matches only
الرئيسية
المعلومات المهنية
תכנון ועיצוב חדרי ארונות

תכנון ועיצוב חדרי ארונות

חדר ארונות נועד לאחסון פריטים רבים, ליצור סדר וארגון בפריטים שלכם ולרכז את אזורי האחסון בבית, על מנת לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו יש צורך בתכנון ועיצוב קפדני של החלל הנבחר.

 היום כמעט בכל דירה חדשה נוהגים להקצות חלל לחדר ארונות. חדר זה מתפרש על שטח מסוים בבית ותפקידו לשמש לאחסון בגדים, נעליים, מגבות, מצעים וכיוצא בזה בצורה מרוכזת. כאשר מדברים על חדר ארונות, עולה מיד המחשבה על חדר גדול מלא בארונות, מדפים, מגירות, ואזורי תליה. מעין תצוגה פנימית של חנות. אז זהו, שלא.. חדר ארונות יכול להיות קטן מאד, אך חשוב שהוא יאפשר אחסון מקסימלי, גישה נוחה ופרקטי לשימוש.

בתהליך תכנון חדר ארונות שאלו את עצמכם כמה שאלות מהותיות כמו אלו פריטים בכוונתכם לאחסן, לדוגמא חולצות, הלבשה תחתונה, גרביים, מכנסיים, מצעים, מגבות, שמלות, מעילים ועוד, האם האחסון עבור פריטי הלבוש, יהיה קיפול או תלייה, מהי כמות הפריטים המשוערת אותה תרצו לאחסן בחדר, נתון זה ישפיע על כמות המגירות, המדפים, אורך מוטות התלייה וגובה התקנתם. לאחר שתשיבו על שאלות אלו תוכלו לתכנן ולהנות מניצול מקסימלי של שטח החדר.

חדר ארונות

תכנון: חשוב תמיד לקחת מידות של החדר לפני שמתחילים לתכנן. הקפידו לרשום לפניכם מידות שונות עבור מרווחים בעלי רוחב שונה, פינות מעוקלות, תקרה מדורגת וכדומה. פעמים רבות אנו מאחסנים בו מזוודות, קופסאות קרטון שמכילות דברים שלא מצאנו להם מקום בבית וכו’. יש לתכנן מראש ולקחת בחשבון איזה שימוש הולך להיות לחדר הארונות.

נגישות: אחד היתרונות המובהקים של חדר ארונות הוא בנגישות הקלה למוצרים המונחים בו, חשיפתם ושקיפותם. הכל נמצא מול העיניים – החולצות, המכנסיים, השמלות, הנעליים גם הגרביים והתחתונים. הושט היד וגע בם. זה נוח ונגיש. מעבר לכך ניתן לאוורר את הפריטים בארון כל הזמן.

 

מודולריות: חדרי ארונות היום מבוססים על פלטפורמה מודולרית מתכווננת בהתאמה אישית, כך שניתן להזיז אלמנטים שונים, להנמיך או להגביה מדפים ולשנות את החדר על פי תקופות בחיים, עונות השנה וכדומה. קיים מבחר גדול של אקססוריז, שחוסכים מקום ומקלים על ההתנהלות בחדר: מתקני תלייה מגוונים, מדפים מסוגים שונים, מתקני נעליים, מגירות סלסלאות ועוד. האפשרות לבנות חדרי ארונות באופן מודולרי על ידי הוספה או גריעה של משטחי אחסון ושינויים על פי הצרכים המשתנים, כמות הדברים המאוחסנים בו, תדירות השימוש בהם ושיקולים נוספים.

חדרי ארונות

מידוף: חדר ארונות טוב, חייב להיות מאורגן באופן שמקל על שליפת פריטי הביגוד, ומאפשר לשמור על הסדר. בניגוד לארון, בחדר ארונות יש אפשרות “לשחק” עם עומק המדפים. חלקם יכולים להיות בעומק 30-40 סנטימטרים עבור בגדים מקופלים, ואחרים בעומק של 50-60 לתליית בגדים. בחדר ארונות תוכלו להצטייד במערכת מידוף נוחה ומתקדמת, המאפשרת לכם למצוא את המקום הראוי לכל בגד או פריט אחר שברצונכם לאחסן. המסייעת לארגון נוח של הפריטים המאוחסנים, מבלי להעמיס על המרחב.

 

תאורה: אחד הפרמטרים החשובים בעיצוב חדרי ארונות. חדר הארונות שלנו אמור להיות מואר דיו ופונקציונלי, אך בה בעת נעים ואינטימי כך שנחוש בו בנוח. מומלץ מאוד להשתמש בפסי צבירה, בהם ניתן לכוון את הספוטים לכל הארונות, כך שאם יש לנו ארונות משני הצדדים – ניתן לכוון את הספוט לכל ארון בנפרד. כדאי גם להוסיף תאורה בתוך הארון. תאורה בתוך הארון נדלקת באור עדין שאינו מפריע.

אביזרים נלווים: שלל תוספים ועזרים ממתינים לכם כדי לשדרג את חדר הארונות שלכם ולהפוך אותו לשימושי כמו אביזרים לתלייה של צעיפים, חגורות ועניבות, קרש גיהוץ נשלף, מתלה לכובעים ופתרונות אחסון לנעליים.

ההמלצה שלנו, השתמשו ביצירתיות שלכם וחישבו נוחות ופרקטיות. באיזה אופן יהיה לכם הכי פשוט למצוא את הפריטים שלכם, לתחזק את חדר הארונות מסודר לאורך זמן, ובאיזה אופן יהיה הכי קל לסדר אותו מהר.

0

לקוחות יקרים, בימים אלו אולם התצוגה ברחוב לח”י 24, בני ברק יהיה פתוח בין השעות 09:30-17:00 וביום שישי עד 13:00. ניתן לבצע הזמנות טלפוניות או בווטסאפ במספר 052-473-2351

תכנון ועיצוב חדרי ארונות-66680